Saturday, June 30, 2007

Ο Συνασπισμός

Ξαναδιαβάζοντας προηγούμενα posts μου σε αυτό το blog – και ειδικά αυτά τα οποία αναφερόντουσαν στην παιδεία, θα με έλεγα κάργα δεξιό… Θα ήταν δηλαδή σχεδόν μαθηματικά βέβαιο ότι θα ψηφίσω ΝΔ στις επόμενες εκλογές… Ε λοιπόν όχι… Θα ψηφίσω Συνασπισμό. Για τους παρακάτω λόγους:

  1. Αν και ο κόσμος / ΜΜΕ έκραζε τις κινητοποιήσεις στην παιδεία – ειδικά μετά από επεισόδια, ο ΣΥΝ και οι εκπρόσωποι του ήταν πραγματικά οι μόνοι που στήριξαν τις κινητοποιήσεις, λέγοντας μάλιστα ότι είναι καλύτερο τα παιδιά να μάχονται παρά να είναι αραχτά σε έναν καναπέ. Αν και έχω ουσιαστικές διαφωνίες με το θέμα των ιδιωτικών πανεπιστημίων, γουστάρω γιατί πήγαν αντίθετα στο ρεύμα και υποστήριξαν τις απόψεις τους.
  2. Μου αρέσει που δεν είναι τελείως κόντρα στην Ευρώπη
  3. Μου αρέσει που υποστηρίζουν το κοινωνικό κράτος και πιστεύουν σε αυτό
  4. Πιστεύω ότι είναι πιο φιλικά προσκείμενοι στο περιβάλλον
  5. Δεν μου κάνουν για λαμόγια..

Μακάρι να πάνε καλά…

No comments: