Sunday, January 14, 2007

Break για διαφημίσεις...

...και για την ακρίβεια για διαφημίσεις που μου ταράζουν το νευρικό σύστημα. Περίοπτη θέση κατέχουν:

1. TVC (advertising acronym για TV Commercial) Υφαντής Σαλάτες, με την ΜΕΓΙΣΤΗ αποτυχία χρήσης του τραγουδιού "πάρε πασά μου την οδοντόβουρτσα μου". Στοίχοι άλλα ντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα, προφανώς για προώθηση του προϊόντος ώστε η καλή νοικοκυρά ή ο βαριέμαι-να-μαγειρέψω να τα τσιμπήσουν από το ράφι και να τα δοκιμάσουν. Αν είναι τόσο καλό όσο η διαφήμιση, άστα...
Ρητορικό ερώτημα: Κακό δημιουργικό ή πελάτης με κακό χιούμορ;

2. Ραδιοφωνικό ΒΙΒΕΧΡΩΜ: Μουσικούλα "τρίγωνα - κάλαντα μες στην γειτονιά"... Και ακολουθεί ο στίχος "τον ακούω και θέλω να κάνω κομμάτια το ραδιόφωνο"!
"(κομπανία)Να τα πούμε; (ΟΧΙ!!!! - δικό μου αυτό...)
Κόκκινο, κίτρινο μπλε και ζαχαρί, νέο παλ της ΒΙΒΕΧΡΩΜ μα και ΒΙΒΕΚΡΥΛ χέι!
Άσπρο φωτεινό λάμπει γιορτινό, κάθε χρώμα μια ευχή από την ΒΙΒΕΧΡΩΜ"
(Ανδρικό Voice)
Οι άνθρωποι της ΒΙΒΕΧΡΩΜ γιορτάζουν 75 χρόνια πρωτοπορίας στο χρώμα και σας εύχονται ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.
(κομπανία)
Χρώματα Πολλά"

Ενώ εκ πρώτης όψεως δεν ακούγεται τελείως κακό, αλλά δοκιμάστε να το ακούσετε μόλις σκάσετε γραφείο, έχετε βάλει καφέ και περιμένετε να ακούσετε ένα όμορφο τραγουδάκι για να ξορκίσετε το πρωινό της Δευτέρας... Και ξάφνου 8 μαντράχαλοι τσιρίζουν τραγουδώντας κάλαντα, 10 μέρες μετά τις γιορτές - ένας επιπλέον λόγος να σου ξενερώσουν την ζωή...

Εκτός του ότι δεν μου αρέσει να αλλάζουν τα φώτα σε τραγούδια (95 στις 100 είναι αποτυχία) ειδικά το τελευταίο σε στέλνει απ' ευθείας στα κλαδιά λόγω τσιρίδας.

Να τονίσουμε εδώ ότι πολλές φορές ένα μέτριο ραδιοφωνικό θάβεται από μια κακή παραγωγή αλλά και ένα φαινομενικά αδιάφορο ραδιοφωνικό απογειώνεται αν η παραγωγή είναι προσεγμένη...

Το ρητορικό ερώτημα που ετέθη και παραπάνω ισχύει και για την περίπτωση 2...

No comments: